Výchova dívek k přijetí vztahové Bezzákonnosti
Každá žena je přirozeně Bezzákonná jako Eva v Ráji. Dává přednost k možnosti nárokování před pevnou důvěrou v lásku otce. Také přirozeně nebere žádný ohled na Zákonná přání a připomínky muže.
Výchova dívek k přijetí Bezzákonnosti začala v plné síle přibližně s 20. stoletím, v 21. století již ženy přijaly za nejvyšší maskulinní autoritu mluvící Obraz Šelmy. Rétorika této výchovy je velmi přímočará: Každé dívce je jenoznačně řečeno, že správým chováním ženy je Svévolnost a že se má svévolně rozhodnout a provést samosnubnost. Je jí vysvětlováno, že pouze takto je to správně a že pouze svévolným chováním a samosnubností uspokojí požadavky hlavní maskulinní moci Systému.
Dívky jsou veškerou mocí Systému, nejlépe svévolnými svobodnými matkami, vyučovány v tom, že otcovská láska neexistuje a nebo je něco zvráceného a že manželovo láska je dočasný neovladatelný náhodný chtíč o kterém není vhodné se bavit.
Dívky jsou vyučovány chovat se proti mužům a využívat nárokování a braní. I když si připadají Systémovou Šelmou velmi chválené a adorované, používají možnost sexu jako jediné platidlo ve svém nárokování a braní. Nabízí jen svůj vzhled a své tělo odměnou za nárokování služeb. Společně se uchylují k sexuální abstinenci a odepírání sexu pomocí moci mobilů a sítí, aby zvýšily hodnotu tohoto jediného platidla. Vůbec neví, že lásku muže si nezískají svým tělem, ale příjemností a milostí své vlastní osoby. Samotný fakt, že aby muž miloval její duši navěky tak musí být pro něj nejlepší přítel a společnice, naprostá většina dívek vůbec netuší. A ani nechtějí se takto chovat, protože milují Bezzákonnost a chtějí si vše vynutit a nárokovat.
Ženy si tak obecně myslí, že si u každého muže mohou za své svévolné vydání nárokovat plné služby, které muž rád dává pouze ženě, kterou miluje. Buď se muž skutečně zamiluje a ženy ho udrží ve „vážném vztahu“ tak dlouho, dokud muž nepozná že nejsou jeho manželkou a že nemá smysl do ní investovat, nebo si žena vymyslí kolotoč nároků, kterými pod různými výhružkami (ztrapněním, kriminalizací, zesměšněním, sebráním dětí) muže drží u sebe.
Výchova chlapců k přijetí vztahové Bezzákonnosti
Každý muž je přirozeně rozpolcený mezi Zákonností a Bezzákonností. Na cestu Bezzákonnosti je nucen se vydat kvůli působení žen. I to je zcela věrným obrazem prvních událostí v Genesis, kdy se Adam rozhodl udělat radost Evě a uposlechnout její výzvy ke zradě Božího nařízení.
Chlapci jsou veškerou mocí Systému, nejlépe svobodnými matkami a také oklamanými otci vyučováni v tom, že nikdo se nikdy nebude zajímat koho milují. Chlapci jsou připravováni k tomu, že aby vůbec mohli uspět v životě se ženou, musí ženu nějak oklamat aby se ona svévolně rozhodla pro ně. Chlapci tedy nejsou učeni své ženy milovat, ale umět je oklamat a zmanipulovat. (nauky RedPill, MGTOW) Toto je ale zcela zbytečné učení, neboť získat milovanou ženu jako svévolnou samosnubku z ní manželku NIKDY neudělá.
Chlapci jsou nuceni nabízet své služby, čas a peníze plošně všem dívkám a čekat na nějakou, která se svévolně rozhodne si vše vzít. Pokud narazí na obratnou Svévolnici, plně vyučenou do Bezzákonnosti, stane se tato žena jeho samosnubkou která si vezme večkeré jeho služby, čas a peníze a bude si myslet, že na to má nárok.
Před všemi chlapci je jako největší tabu utajováno tajemství Bezzákonnosti a jejího významu. Nebozí chlapci si myslí, že největší tajemství světa spočívají ve Vesmíru nebo ve strukturách deepstate, ale netuší, že hlavní tajemství spočívá v principech Bezzákonnosti. Muži neví, že jejich služby, čas a peníze náleží pouze té ženě, kterou on miluje a vybral si jí.
Učení Bezzákonnosti mladé muže vyučuje záměrně do zcela nesmyslného chování. Oblíbené falešné tvrzení, způsobující obrovské nepřátelství mezi mužem a ženou, je tvrzení že: „muž si musí umět vše zajistit a vynárokovat si u ženy poslušnost“. Ta stejná Systémová Šelma pak dívky učí, že muže nemusí poslouchat a naopak si za sex nárokovat jejich poslušnost. Tyto čisté principy Bezzákonnosti pak vedou k tomu, že jedinou možností muže pomoci ženě je pokusit se jí donutit násilím a fyzickým zastrašením. Na to Druhá Šelma reaguje přísným zákazem strašit ženy a k něčemu je nutit pomocí speciálních úmluv Bezzákonných národů. Ženy se tak ještě více přimknou k Druhé Šelmě, protože ta se vydává za jejich ochránce.
Ona věta, že „muž si musí u ženy poslušnost vynárokovat“ rezonuje v myslích všech chlapců, kteří si pak z toho vytvoří svůj životní cíl. Ta věta ale v sobě obsahuje hlavní podstatu tajemství Bezzákonnosti – naprostou ignoraci otcovské a manželovo lásky jako nejdůležitějšího Božího obrazu v lidech. Touto větou je mladý muž vyučován aby přijal Bezzákonnost a věděl, že o jeho lásku nebude nikdy žádný zájem, ale vše si musí u svého okolí nárokovat vydíráním a násilím.
Bezzákonně se k chlapcům chovají i Bezzákonní rodiče. Dávají chlapci jasně najevo, že to co by chtěl, jakou ženu miluje a s jakou být nechce NIKOHO nezajímá. Projevuje se tím, že zcela zmizela důležitost Svatby jako ochrany před ženskou Svévolností, a zcela převažujícícm formátu nárokového „vážného vztahu“ – který zcela nahradil lidskou lásku muže a ženy.
Cílem nauk Bezzákonnosti je vytvořit u všech lidí představu, že láska neexistuje. Proměnit lidskou lásku jen v pouhé nárokování. Toto se jistě podaří v nejbližších letech dosáhnout.
Views: 156